תצרוכת אנרגיה

היום אני צריכה אנרגיה. רצוי מזוקקת. כמו סוללה שמחכה למטען, אני מחכה לאגור אנרגיה חלופית.

בינתיים הכנתי חטיפי אנרגיה עם חמאת בוטנים, בלי ביצים ובלי קמח אבל עם מעט חמאה.

המתכון המקורי של איילת הירשמן, שיניתי מעט.

ריבועי אנרגיה עם חמאת בוטנים:

  • 2 כוסות שיבולת שועל (קוואקר), לא אינסטנט. אני השתמשתי במלאה.
  • 2/3 כוס זרעוני דלעת או פיסטוקים קצוצים גס (הפיסטוקים: כ-100 גר')
  • 2/3 כוס שקדים או אגוזים, קצוצים גס
  • 2/3 כוס חמוציות מיובשות
  • 2/3 כוס חמאת בוטנים (150 גר')
  • 3/4 כוס דבש / סילאן או חצי הכמות דבש וחצי הכמות סוכר חום (אני שמתי 2/3 כוס סילאן)
  • 50 גרם חמאה מומסת
  • 2 כפיות תמצית וניל
  1. קולים כ 20 דקות ב 180 מעלות את שיבולת השועל, השקדים והפיסטוק / גרעיני הדלעת, בתבנית גדולה ושטוחה.
  2. מנמיכים את חום התנור ל 160 מעלות.
  3. מערבבים עם שאר החומרים (במתכון המקורי כתוב לערבב חמאת בוטנים חמאה ודבש במחבת, להוסיף את שאר החומרים הקלויים ולערבב על האש קצת, וויתרתי על הרעיון).
  4. יוצקים לתבנית (או 20 על 20 או קצת יותר גדולה, אני אפיתי בחד פעמית בינונית) ומשטחים.
  5. אופים 25 דקות ב 160 מעלות.
  6. מצננים כמה דקות וחותכים.

 

מעבירים אגוזים, שקדים וש.שועל לקליה:

מוציאים אחרי 20 דקות:

מוסיפים את שאר החומרים:

משטחים בתבנית ומכניסים לתנור:

ואחרי האפיה:

מצננים מעט וחותכים:

 

שבת שלום, עם הרבה כוחות…

2 מחשבות על “תצרוכת אנרגיה

  1. אני ממש במוד לאפיית עוגיות הרבה יותר מעוגות החופש הזה, הולכת להכין אותן אספר לך איך יצאו, המשך חופשה מהנה.
    ד"ש למתוקים האישיים מאוד שלך.

כתיבת תגובה

