אישה מצחיקה

פעם בכמה זמן פוגשים אישה מצחיקה.

לפעמים היא מצחיקה רק את האנשים הקרובים לה, לפעמים את בן הזוג שלה. לפעמים היא מצחיקה קהל, כי כבר כולם סביבה אמרו לה "נו, את חייבת לעשות מזה סטנדאפ".

ביום שני האחרון (ערב צוות, חנוכה וכאלה) נתקלתי באישה מצחיקה.

תמי סירקיס, שמתחילה בלספר בדיחה על כך שהיא הבת של, וממשיכה בלספר על חייה ה-מ-ו-ט-ר-פ-י-ם של עקרת בית שצריכה לארגן ארוחה לחברים ובדרך צוחקת איתנו ועלינו ועל עצמה ועל כל ישראל ואימרו א-מן.

הדברת הבלתי נגמרת והמצחיקה שלה הגיעה מייד לאחר ארוחת ערב קלה, שהיתה מורכבת ממאפים, מטבלים וסלטים שונים שהביאו חברותי לצוות. היו שם פשטידות "חמש דקות הכנה, בחייך, אפילו לא הספקתי למצמץ", סלטי "חתכתי כל מה שהיה לי במקרר", גבינות "נשאר לנו חלב בקיבוץ שתנובה לא רוצים לקחת אז במקרה יצא מזה צפתית מהממת" ועוגות "את לוקחת קצת שוקולד, קצת קמח-מים-שמרים, קצת חום ואהבה ומערבבת, תאמיני לי זה מספיק". אני הבאתי כדורי "תמרים שוקולד וכל מיני דברים".

אחרי שלמדנו מתמי את רזי האירוח ("אני מבקשת מכן נשים יקרות, תפסיקו להכין כל כך הרבה אוכל"), את רזי הזוגיות ("עדיף לקיים את ה'מצווה' לפני ליל הסדר ולא אחריו, כך תיראי זוהרת ורעננה") והבנו שהבאנו כל כך הרבה אוכל שגדוד טירוני גולני אחרי שבועיים בשטח היה שבע ממנו בקלות, הסקתי כמה מסקנות:

א. כדורי תמרים זה באמת טעים, עובדה שהם נגמרו.

ב. בד"כ כשמישהו צוחק עלי הוא צודק. וכשאישה שאני לא מכירה צוחקת עלי, וצודקת בכל מילה, זה סוג של קסם (או שיש לי מצלמות נסתרות במטבח, בדרך לסופר ובתוך הראש. או שאני סתם כמו כולם. מבאס.).

ג. אחרי כל ערב כזה, כדאי שיהיה לי בבית איזה עוף שבושל מבעוד מועד, כי כל הסלטים האלה עושים אותי רעבה.

כדורי תמרים אמרנו? מצאתי אותם בבלוג המצוין של חיה אילונה דר ושיניתי קצת.

בבקשה:

כדורי תמרים ושוקולד

שמים במעבד מזון:

  • 50 גר' חלבה
  • 50 גר' שקדים / אגוזים
טוחנים יחד עד שהכל מתפורר. מכניסים את שאר החומרים:
  • 6 עוגיות ביסקוויט או לוטוס (עוגיות הקרמל)
  • 500 גר" תמרים מגולענים בוואקום (חבילה אחת)
  • 1/4 כוס חלב / מיץ תפוזים
  • 4 כפות נוטלה / ממרח שוקולד אחר
  • 4 כפות ממרחלב / ממרח שקדים או אגוזים כלשהו

מערבבים בכמה פולסים.

יוצרים כדורים.

מגלגלים אותם במה שבא לכם (קוקוס, בוטנים/שקדים/אגוזים טחונים).

מכניסים למקרר…

חופש נעים……. טעים!

מחשבה אחת על “אישה מצחיקה

  1. התגעגעתי לקרוא פוסטים שלך.. וידעתי שעליך אפשר לסמוך ושתזכרי חלק מהבדיחות..
    מעידה שכדורי התמרים היו נפלאים. מומלץ!

כתיבת תגובה

