תעסוקה מבצעית

אחרי ימים רצופים, חמימים ונעימים עם הילדים, הם נסעו. לקצת, אבל בכל זאת.

אין לי מה לעשות עם הידיים, אז הכנתי עוגיות, שמעסיקות את הידיים והראש, ומחר כשהם יבואו יחכו להם העוגיות האלה וגם עוגיות סילאן לבקשתם.

ולא, זה לא שיעמום, זה געגוע. לפעמים מתבלבלים ביניהם.

נו, תחזרו כבר.

עוגיות פשוטות (יש אומרים שהן מרוקאיות, אבל לא היה לי את מי לשאול, יש פה בבית רק כלבה שהיא סוג של ליידי אנגליה והיא, כלום היא לא יודעת).

את המתכון אני מכירה מזמן, וראיתי אותו בבלוג חםתנור לפני כמה שבועות

יוצאות כ 80 עוגיות שמנמנות (בלי להעליב)

  • 3 ביצים
  • 3/4 כוס שמן
  • 3 כפיות (שקית וחצי, 15 גר') אבקת אפיה
  • 3 שקיות סוכר וניל
  • 3/4 כוס סוכר
  • 3 וחצי כוסות קמח
  • קליפת לימון מגורדת (או כמה טיפות שמן אתרי של לימון, ההעדפה שלי)
  1. מערבבים במיקסר או במטרפה ביצים+שמן.
  2. מוסיפים את שאר החומרים.
  3. מעבדים לבצק פירורי וחביב.
  4. מוציאים למשטח ולשים עוד ממש קצת לאיחוד הבצק. אם צריך מוסיפים מעט, ממש מעט קמח.
  5. יוצרים נחשים ומהם טבעות (או כל צורה אחרת שבא לכם).
  6. מניחים בתבנית במרחק סביר אחת מהשניה (יש להן נטייה לריב בתנור תוך כדי השמנה, שמרו מרחק של סנטימטר לפחות בין אחת לשניה).
  7. אופים ב 170 מעלות 15-17 דקות.
  8. מצננים ואוכלים. או שאוכלים ואחרי זה מצננים.

קודם הביצים והשמן. נכון הימנית דומה לברבאבא?

פירורי בצק על המיקסר – זה המרקם הרצוי

ועל משטח העבודה

מאחדים את הבצק:

מנחש לטבעת:

         

בדרך לתנור

בתאבון

שיהיה שבוע טוב… רגוע ושקט.

אמן.

4 מחשבות על “תעסוקה מבצעית

  1. זה לא שבת בלי עידכון שלך.. ואני "אין לי מה לעשות עם הידיים.. זה לא שעמום, זה געגוע".
    נשיקות לחבר'ה והחזיקי מעמד..

  2. אהבתי מאוד את המילים "זה לא שיעמום זה געגוע"
    את תמיד פורטת לי על משהו בתוך הלב.
    הנה אחת בבוקר צריכה לקום עוד מעט, לפגוש אותך גם.
    ורד

להשאיר תגובה

