פסטיבל

פסטיבל הוא חגיגה של כמה ימים… ובכן חגיגת האוכל נמשכת 🙂

היום הוזמנו לביתם של הורי כ-20 איש, בני משפחה וחברים קרובים חגגנו כמה אירועים יחד.

אני הייתי ממונה על כמה סלטים ועל העוגות.

העוגה שלא היתה מוכנה בזמן אתמול, קיבלה קירור של כמה שעות טובות ויצאה ממש טעימה.

בנוסף הכנתי:

 אנטי פסטי של פלפלים וכרובית (חתכתי לחתיכות לא גדולות, קצת מלח גס, פלפל שחור ומעט תבלין סטייק שנותן טעם מעולה, והופ לתנור חם לכחצי שעה. לקרר ולטרוף).

סלט חסה עם רוטב ויניגרט, פטריות שמפיניון טריות חתוכות, פקאן סיני ותפוח גדול ירוק וחמצמץ.

סלט תפוחי אדמה, שאותו אפילו צילמתי…

מבשלים 6-8 ביצים וחותכים לקוביות קטנות. מבשלים את תפוחי האדמה כבר בקוביות, זה מאד נוח, יחד עם קוביות גזר.

מטגנים בצל חתוך לקוביות קטנות.

מתבלים במלח ופלפל ושמים על הכל 2-3 כפות מיונז (אני משתמשת במיוקל 5%). מערבבים היטב ו.. מוכן!

בנוסף לעוגה מאתמול, הכנתי עוגה שמיועדת יותר לילדים (והיו שם לא מעט ילדים) – עוגת שוקולית רגילה שקיבלה שדרוג – שמתי אותה בתבנית מאפינס כשבתחתית החבאתי עדשים. כציפוי, שמתי שוקולד חלב עם שמנת מתוקה במיקרו (כן, אני יודעת שאין דבר כזה וצריך לשים שוקולד מריר, אבל עוד מאתמול אין לי..) וכשזה נמס זה הפך לקרם שריכך את העוגה עוד יותר…

ובצורת כוכבים:

היה כיף… וטעים. תודה על ימים כאלה….

כתיבת תגובה

