בראוניז ערמונים ושוקולד לבן

המתכון: של קרין גורן. הציפוי: שלי. הסיבה: יום הולדת לחבר צוות. הסיבה האמיתית: קניתי ערמונים והם מסקרנים אותי. הסיבה היותר אמיתית: אם אני לא אשים אותם בעוגה, אני אוכל את כולם לבד לבד…

  • 200  גר' שוקולד מריר (60%, ורד הגליל, כרגיל)
  • 200 ג'ר חמאה
  • 2 כפות מים חמים + 1 כפית נס קפה מעורבבים יחד.
  • 4 ביצים
  • 1 כוס סוכר (במקור כתוב 1 וחצי, נראה לי מתוק מדי)
  • 1 כוס קמח
  • קורט מלח
  • 150 גר' ערמונים קלופים מבושלים, חתוכים לרבעים*
  • 200 גר' שוקולד לבן שבור (השתמשתי בשוקולדצ'יפס).

ממיסים במיקרו כדקה חמאה עם שוקולד מריר. מוסיפים את הקפה. מערבבים פנימה ביצים, סוכר, קמח ומלח עד לקבלת תערובת חלקה. מוסייפים ערמונים ושוקולד צ'יפס / שברי שוקולד לבן.

משטחים בתבנית מלבנית 27X33, או מה שיש בבית…. אני שמתי בתבנית חד פעמית מלבנית בינונית.

 אופים 25 דקות ב 180 מעלות, לא יותר. המרכז ישאר עדיין רך והשוליים יסדקו. זה בסדר. מצננים לטמפרטורת החדר.

אפשר להוסיף ציפוי ואפשר לא… אני הוספתי ציפוי שמנת + שוקולד לבן (1/2 כוס שמנת מתוקה + 100 גר' שוקולד לבן מומסים יחד). אפשר כנ"ל עם שוקולד מריר.

על הציפוי פיזרתי פרוסות שקדים, סתם שהעוגה תראה יותר חגיגית…

לא יכולה לצלם את זה פרוס כי צריך לחכות למחר….

וכך זה נראה מבפנים, החתיכה האחרונה שנשארה בחדר מורים… (צולם מהנייד, סליחה על האיכות):

* במקור כתוב 200 גר' ערמונים, אבל בשקית סגורה יש רק 150, בשביל מה לפתוח עוד אחת. אז הוספתי עוד 50 גר' שוקולד לבן לכמות המקורית.

להשאיר תגובה

