עוגיות או לא להיות (בשיעור)

אחר צהריים קייצי אחד (היום, נו), ידעתי שאני צריכה לעשות עוגיות .ואיך זה שידעתי? כי מחר אני מבריזה מהלימודים (כולי תקווה שמישהו ממשרד החינוך קורא את הבלוג שלי ויבין שההשתלמות המרושעת אליה נשלחנו, מורות החשבון הנועזות, היא בגדר משימה בלתי אפשרית ומשעממת בעליל). ואיך זה שאני מבריזה? אה, יש לי תירוץ טוב, אל תדאגו. ואיך זה קשור? סיכמתי עם 2 חברותי לספסל הלימודים (ולבדיקת מבחנים ומחברות תוך כדי השתלמות) שבתמורה לכך שאני מבריזה והן מחרפות נפשן, אני מכינה להן עוגיות, למען ימתקו עליהן שעות השיעמום. הן ביקשו את עוגיות הקוקוס מהשבוע שעבר.

אז הכנתי.

מה , זהו?

חייבת להכין גם משהו חדש. התנור עובד. אז חיפשתי מתכון חדש לעוגיות, טרי כזה, מצאתי את אלה בבלוג של ניקי ב. (הבחורה אלופה במתכונים זריזים וסוחטי מחמאות) שממנו לקוחות גם הקוקוסיות (אוי, זה שם נורא). וניסיתי.

נתתי לילדים לטעום…. דר אמר שזה "דלישס". אכל 4 בבת אחת. צוף הסכימה לאכול למרות השוקולדצ'יפס שנוא נפשה. זה כבר סימן טוב.

עוגיות ממרח שוקולד ושוקולדצ'יפס לבן

  • 1/2 כוס סוכר לבן
  • 1/4 כוס סוכר חום (אבל חום, לא דמררה שלא נמס היטב באפיה)
  • 2 כוסות קמח
  • 1/2 כפית סודה לשתיה
  • 150 גר' חמאה (לדעתי אפשר לשים 120 גר', זה ממש מספיק)
  • 2 כפות ממרח שוקולד (נוטלה, עלית..מה שבא לכם, אני שמתי של עלית, עם הפרה האהובה)
  • 1 ביצה
  • 1 כוס שוקולד צ'יפס לבן

לערבב קודם את כל החומרים היבשים, להוסיף את שאר החומרים ולעבד לבצק.

ליצור כדורים קטנים ולשטח כל כדור בין 2 כפות הידיים. להניח בתבנית במרווחים מספיקים.

לאפות ב 180 מעלות לא יותר מ 10 דקות. העוגיות יוצאות רכות אך מתקשות כעבור 2 דקות בחוץ.

2 מחשבות על “עוגיות או לא להיות (בשיעור)

כתיבת תגובה

