יום שישי את יודעת (פצפוצי אורז בשוקולד)

האירוע: יום שישי בבית הספר. לומדים. כן, גם חופשים נגמרים.

הסיבה / התירוץ : "אמא, אין עוגה לשבת בכיתה שלי! אולי נעשה?…"

תזכורת: יש לי שניים כאלה בבית. ואם עושים לכיתה שלה, צריך לעשות גם לכיתה שלו.

תזכורת נוספת: יש לי גם כיתה משלי, וגם אני שכחתי להטיל על מישהו את המשימה להביא עוגה, ואיך נסיים את השבוע הכה ארוך וקשה שעבר עלינו? (שלושה ימי לימודים רצופים!!!)

הפתרון: משהו מהיר אך זריז, כי כבר יום חמישי בערב וכידוע לכל בר דעת, יום חמישי בערב הוא הזמן האולטימטיבי לשטיפת הבית , ולמי יש זמן לעוגות דאווין?

אז כן, זה נדוש. אבל חיפשתי משהו מהיר והיו לי פצפוצי אורז (תכננתי עליהם עוד מפסח). מסתבר גם שהיה לי המון שוקולד (כל פעם שאני בסופר אני בוחנת טבלאות שוקולד, רק לא שמתי לב שאני גם קונה כמה). והכי מצחיק, שהיה שמור לי מתכון שפורסם כבר כמה פעמים במקומות שונים ברשת. אז ניסיתי אותו. הוא היה על הפנים והיתי צריכה לשדרג (להוסיף שמנת מתוקה, לגוש השוקולד שנוצר..) ואז חשבת לעצמי.. שזה כל הכיף. לקלקל ואז לתקן:)

נראה לי שיצא טעים, כי זה חוסל במהרה (בימינו, אמן)

לכ- 30 יחידות:

  • 200 גר' שוקולד מריר איכותי
  • 1 כף מים
  • 10-15 גר' חמאה (לא בטוח שחובה לשים, עקב תוספת המרכיב הבא..)
  • 1/2 מיכל שמנת מתוקה (תוספת שלי למתכון המקורי)

ממיסים יחד במיקרו דקה , מערבבים ואחר כך עוד חצי דקה (אפשר כמובן להמיס בסיר כפול על הכיריים…).

  • שופכים את התערובת על 3 כוסות פצפוצי אורז, מערבבים היטב.

בעזרת 2 כפות ממלאים במנג'טים ("עטרות נייר" בעברית יפה).

מכניסים למקרר.

שבת שלום!

כתיבת תגובה

