מאפינס לבוקר שבת

אתמול יצאנו לטיול משפחתי בצפון הרחוק. בבוקר הכנתי מאפינס שיהיה לנו טעים לזלול בדרך הארוכה לאורך כביש הצפון ועד לתל דן (חתיכת סיבוב נוסטלגי…). חיפשתי מתכון למאפינס ממש פשוטים ושאפשר לעשות מהר ולאכול ל..א..ט..

מצאתי כאלה אצל קרין גורן. הוספתי למתכון הבסיסי שלה שוקולד צ'יפס במקום את החטיפים המתוקים (נראה לי קצת הסחפות). באמת לקח צ'יק צ'ק להכין, לאפות והופ לקופסא שנכנסה לאוטו.

כשהוצאתי את המאפינס בטיול, בסוף ארוחת הבוקר המפוארת שאמא שלי ארגנה, הריח היה משגע. אבל… מה התברר? שהגדולה לא סובלת שוקולד צ'יפס (איזה ילד לא אוהב שוקולד צ'יפס?? טוב, היא גם לא אוהבת קטשופ) והקטנצ'יק אוהב "רק עוגת גבינה שאת עושה בתבנית האדומה". נו, שוין. המאפינס נאכלו נהדר ע"י האחיינים שלי. אח שלי, תודה שהבאת לעולם שני אוהבי מאפינס שעשו נחת לדודה שלהם!

אז.. למתכון הבסיסי אפשר להוסיף מה שרוצים. אפשר גם לא להוסיף כלום. יוצאות בערך 30-35 מאפינס בגודל בינוני.

  • 1 כוס סוכר
  • 2 שקיות סוכר וניל
  • 1 כוס חלב / מיץ תפוזים (אני הכנתי עם חלב)
  • 3/4 כוס שמן
  • 3 ביצים
  • 3 כוסות קמח תופח
  • חופן שוקולד צ'יפס / חמוציות / פרי כלשהו / כל תוספת אחרת…

לערבב הכל היטב, לצקת לתוך תבניות מאפינס שבתוכן עטרות נייר. לאפות 20 דקות ב 180 מעלות.

בתאבון!

כתיבת תגובה

