להיות אנטי (פסטי)

אני לא אוהבת פלפלים "חיים", אבל אחרי הריגה קטנה בתנור, הם יוצאים מעדן. ובטטות הן אהבה נושנה. קישואים גם בעניין. ומוסיפים גם בצלים ושומים… וחגיגה!

חותכים פלפלים לקוביות די גדולות.  (אפשר צהוב, אדום, כתום, מה שבא ליד)

חותכים את הבטטות והקישואים כמו שרוצים (לא לפרוס דק מדי אחרת זה נשרף ונהיה צ'יפס…)

שמים שומים שלמים.

את הבצלים מקלפים וחותכים לחצי או לרבעים – תלוי בגודל הבצל. אם הם ממש קטנים, אפשר לשים שלמים. כשיש בצל סגול – אני מוסיפה גם אותו – הוא נפלא.

אפשר להוסיף גם כרובית וכל ירק אחר שאתם אוהבים. בתבנית אחת אפשר לעשות את כל סוגי הירקות. אפשר גם להפריד כל ירק לחוד…

מתבלים בשמן זית (רק מהסוג המעולה! נגיד..של שמן זית יגור לדוגמה…), מלח גס (כף-שתיים לכל תבנית), פלפל שחור טחון טרי ואפשר להוסיף תבלינים נוספים. אני שמה מעט תבלין סטייק (ותודה לאביגיל על הטיפ הטעים).

מכניסים לתנור (שחומם ל 200 מעלות) ל 20-25 דקות עבור הפלפלים והקישואים. הבטטות צריכות קצת יותר זמן (לבדוק שרכות). לשום ולבצל לא באמת אכפת.

ו..זהו. מוכן. טעים. אפשר לאכול חם או קר.

ב ת א ב ו ן !

מודעות פרסומת

2 מחשבות על “להיות אנטי (פסטי)

  1. גברת מנדלעך (מה זה בכלל???) כן ירבו מתכונים מסוג זה שגם שמנים בשיקום כמוני יכולים לאכול… הפשילי שרוולים והתחילי במשימת הכנסת מתכונים דלי קלוריות…למה שרק את תהיי רזה???

  2. מנדלעך זה שקדי מרק באידיש….
    ואני עובדת על הדלי שומן (רק שעוגות דלות שומן הן בד"כ גם דלות טעם, ועוגות ממילא איני אוכלת).
    בכולופן, כדאי לך להכנס לבלוג של דל-שו, יש שם הרבה אפשרויות להיות רזים:)
    הבלוג: http://dalshu.wordpress.com/
    בהצלחה בדרך….

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s