סלט מלפפונים עם שמיר ושום

עד לא מזמן לא אהבתי מלפפון ירוק. חמוץ לא היווה בעיה, אבל ירוק? איכססס. כבר מהפעוטון סירבתי באומץ (ותאמינו לי, היה צריך אומץ כדי לסרב למטפלות מהפעוטון שלי) לסלט עם מלפפונים והיתי בוררת רק את העגבניות. בגן כבר עשו לי סלט מיוחד – רק עגבניות וזיתים. בבית הילדים מכתה א' זה נמשך, כשלכולם היתה קערת סלט גדולה לארוחת הבוקר ורק לי היתה קערית קטנה וכתומה ובה שחו להם יחד עגבניות וזיתים בלי זכר למלפפון ירוק אחד. אפילו לא חתיכית קטנה, אחרת היתי מעיפה הכל.

גם בבית של ההורים היו עושים לי סלט מיוחד, ונראה לי שזה היה די מתיש. בכל מסעדה בה אי פעם הזמנתי סלט, היתי מבקשת במיוחד בלי מלפפונים.

עד ש….לפני שנתיים בערך טעמתי סלט עם מלפפונים. היה די טעים. המשכתי לאכול אותו ואפילו נשארתי בחיים. אני עדיין לא מסוגלת לאכול מלפפון ירוק ככה כמו שהוא, אבל בתוך סלט  – בהחלט כן.

נו, אנשים יכולים להשתנות, יש תקווה!

  • 6 מלפפונים פרוסים עם הקליפה
  • 4-5 שיני שום פרוסות
  • 10 גבעולי שמיר קצוצים
  • מיץ משני לימונים
  • 1/4 כוס שמן זית
  • מלח, פלפל

לערבב הכל ולהגיש קר.

מתוך "הסלטים של חנה שאולוב".

מחשבה אחת על “סלט מלפפונים עם שמיר ושום

כתיבת תגובה

