ביקור בחוות "דרך התבלינים"

כן, אני יודעת שכולם כבר היו שם… אבל אם אתם רוצים שתחזור לכם חדוות הבישול, האפייה או סתם ההסנפה, סעו לשם שוב – חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית. כן, יש מזגן.

הילדים ואני נסענו לשם היום ונהנינו מהשפע, מהריחות, הטעמים… הילדים ממש הסתחררו מהבליל המדהים שם, לא הפסיקו למלא קופסאות והבינו שאם מריחים פלפל לבן ממש מקרוב, זה עושה אפצ'ים מטורפים…

את החליטות המוכנות אני פחות אוהבת, בעיקר כי הטעם המתוק שולט שם. החליטות היחידותש אני מוכנה לטעום זה אלה עם הלימון ועשבי התיבול הארץ ישראליים – זוטא, מרווה וחבר מרעיהם. אבל זה יש לנו פה טבעי…

קנינו אבקות מרק טבעיות (אפשר לחזור להשתמש..), פפריקה מרוקאית נפלאה, תערובת שום וג'ינג'ר (ראה מתכון לשפעת בפוסט הבא), מלח שום (אויש, אפשר לאכול את זה כמו שזה), חוואיג' למרק עם ריח לא מהעולם הזה, פלפל שחור פלפל לבן ועוד…

כשמלאנו טופס הצטרפות למועדון, המוכרת החמודה שמה לב שהיתה לי יומולדת השבוע, אז גם קיבלתי מתנה – תערובות לסלט, חליטת אננס ובננה ועוד.

היה נעים להסתובב שם, הילדים עשו שרשראות וסיכות מתבלינים ובעיקר, הסנפנו וקבלנו חשק לבישולים:)

להשאיר תגובה

